Pomoc
Umówienie wizyty bez logowania
Istnieje możliwość umówienia wizyty bez konieczności logowania, aby rozpocząć proces umawiania wizyty należy wybrać opcję „Umów wizytę w urzędzie” znajdującej się na stronie głównej.
Użytkownik zostanie przeniesiony do okna umawiania wizy. Procedura podzielona jest na kilka kroków:
1. Podanie komórki i lokalizacji, do której użytkownik chce zarejestrować wizytę:
aby wybrać jedną z lokalizacji należy kliknąć w przycisk „Umów wizytę”.
2. Następnym krokiem jest wybranie wolnego terminu. Jeżeli pod określoną datą widnieje godzina, oznacza to że w tym czasie istnieje wolny termin (w przeciwnym wypadku widnieje informacja o braku wolnych terminów). Wybór terminu zostanie zatwierdzony po kliknięciu w godzinę, która znajduję się pod datą.
3. Po wyborze dnia i godziny pojawi się komunikat z prośbą o zalogowanie aby na bieżąco śledzić rezerwację, jednak nie jest to obowiązkowe. Istnieje możliwość kontynuowania bez zalogowania do serwisu, wystarczy wybrać opcję „kontynuuj bez logowania”:
4. Po kontynuacji bez zalogowania pojawi się panel w którym należy podać cel wizyty i dane osobowe użytkownika, zapoznać się i zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych:
Aby potwierdzić wszystkie wprowadzone dane należy kliknąć przycisk „Umów wizytę”.
Po potwierdzeniu na ekranie wyświetli się podsumowanie wszystkich podanych danych osobowych oraz informacja, że został wysłany e-mail aktywacyjny na podany wcześniej adres. Rezerwacja otrzyma status nieaktywna.
Rezerwacja będzie miała status nieaktywny, oznacza to że link aktywacyjny wysłany na podany e-mail nie został aktywowany.
Link aktywacyjny będzie wysłany na podany wcześniej adres e-mail. Link jest ważny przez 24h.
Po kliknięciu w link aktywacyjny rezerwacja dostanie status niepotwierdzona (oczekuje na potwierdzenie przez jednego z pracowników).
Gdy wizyta zostanie potwierdzona lub odrzucona, użytkownik otrzyma stosowny e-mail: