Przejdź do treści
UWAGA: W związku z planowanymi pracami serwisowymi informujemy, iż w dniach 24-25 lipca 2024 r. mogą wystąpić problemy z dostępem do portalu. Za utrudnienia przepraszamy.

Pomoc

Umów wizytę

Kliknięcie w opcję Umów wizytę przeniesie użytkownika do panelu wyboru komórki organizacyjnej i dostępnych lokalizacji.

 

W tym panelu podana jest lista wszystkich placówek w których użytkownik posiada możliwość umówienia spotkania. Możliwe jest ukrywanie/wyświetlanie niedostępnych kalendarzy w module wizyt oraz dostępna jest wyszukiwarka kalendarzy.

 

 

Gdy w danej lokalizacji znajduje się wolny termin system pozwala na umówienie spotkania za pomocą przycisku .

W przypadku braku wolnego terminy, przy podanej lokalizacji użytkownik otrzyma wiadomość o braku dpstępnych terminów. 

Po wybraniu odpowiedniej placówki, wyświetli się okno z dostępnymi terminami wizyt:

Aby wybrać interesujący nas termin, należy kliknąć w godzinę przyjmowania wizyt pod odpowiednią datą.

Gdy użytkownik wybierze terminy wizyty, musi jeszcze uzupełnić kilka informacji.

W zakładce Szczegóły wizyty wymagane jest uzupełnienie pola Cel wizyty (pole obowiązkowe). Po zuzupełnieniu tego pola niżej znajduję się zakładka Twoje dane. Należy w niej podać numer telefonu i adres email.

Co więcej, należy zaznaczyć pole z akceptacją regulaminu rezerwacji wizyt oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Można rónież zapisać dane kontaktowe w profilu.

Gdy wszystko jest gotowe, potwierdzamy rezerwację przyciskiem Umów wizytę.

Po wykonaniu tych kroków rezerwacja wizyty otrzyma status  .

Status ten oznacza, że rezerwacja użytkownika czeka na potwierdzenie przez jednego z pracowników w placówce.

Gdy to się stanie, status zostanie zmieniony na .


Ułatwienia dostępu: